רעבים? הנה 5 טיפים לבחירת שירות משלוחי ארוחות שישמרו עליכם ועל העובדים שלכם

חברות וארגונים המעוניינים להצטרף לשירות של Cibus I Sodexo ? השאירו עכשיו פרטים, ונחזור אליכם עם הצעה שמתאימה בדיוק לכם!

רוצים לשדרג לעובדים שלכם את חווית הארוחה?
לוודא שהארוחה מגיעה למשרד בריאה וטרייה? ולקצר את זמן ההמתנה למשלוח?
אז הנה חמשת הדברים הכי חשובים שכדאי לבדוק (ולדעת) לפני שבוחרים חברת שירותי הזמנות משלוחים.

רציתם טעים?

ודאו שלחברה שבחרתם יש מגוון רחב של מסעדות, מטבחים וסגנונות, בפריסה ארצית. שאתם יכולים להזמין מה שמתחשק לכם באותו רגע, ולגוון כל יום. 

מאה מסעדות בתל אביב – כשאתם עובדים ביקנעם, לא ממש רלוונטיות עבורכם. ולהזמין כל יום מאותה המסעדה? משעמם.
איך מוצאים מסעדה בסביבה? בדקו שלחברה שאתם עובדים איתה יש אפליקציית הזמנות מתקדמת או שירות צ'אט לאיתור מסעדות קרובות.

רציתם טרי ומהיר?

כדי שהאוכל יגיע חם, טרי, בריא ובזמן, הוא צריך להגיע אליכם ממסעדה הממוקמת ברדיוס קרוב למשרד. שרות משלוחים המאפשר הזמנה ממסעדות מרוחקות לא יכול לעמוד בזמנים והאוכל מגיע קר ומאוחר. 

בנוסף, וודאו שהאוכל המוזמן מגיע ישירות מהמסעדה אליכם, ולא מחכה בנקודת ריכוז עד הגעתן של כל ההזמנות לאותה החברה.

רציתם מחיר טוב? 

לחברה המספקת שירותים לארגונים עסקיים בלבד (B2B), יש כוח קניה גדול מול המסעדות, בהשוואה לחברות העוסקות גם במגזר הפרטי. כוח הקנייה מתבטא בפטור מדמי המשלוח בכל הזמנה – חסכון משמעותי לעובדים ולחברה!

רציתם לקבל שירות?

שעות הצהרים הן ה - Rush hours של כל המסעדות ושירותי המשלוחים. מאות אלפי אנשים מבצעים הזמנות כמעט באותה השעה.

לכן, במקרה של בעיה, עיכוב במשלוח או כל דבר אחר, צוות המסעדה לא תמיד יהיה פנוי לסייע. כדאי לוודא שלחברה שבחרתם יש מוקד שירות לקוחות מיומן ומקצועי שיוכל לתת מענה בזמן אמת.

וטיפ אחרון לסיום... הטיפ.

וודאו שהטיפ מגיע לשליח, שעשה את עבודתו נאמנה. שירות משלוחים הגובה מכם את הטיפ במעמד ההזמנה – לא בהכרח מעביר אותו אל השליח עצמו. כשאתם בוחרים שירות, בחרו את זה שגובה מכם רק את דמי ההזמנה. 

את הטיפ – תנו לשליח בעצמכם.

שיהיה בתיאבון!