הסוד שמאפשר לחברות הגדולות להשיג את העובדים הכי טובים

גלו 9 דרכים פשוטות להגברת המוטיבצייה בארגון

להורדת המאמר המלא
מלאו פרטים

מיתוג החברה הוא תהליך מרכזי, שלמעשה מעצב את האופן שבו העסק ייראה,
ואיך הוא ייתפס מול הלקוחות והשותפים שלכם. מיתוג הוא גם חלק חשוב באינטראקציה מול העובדים שלכם, ובמיוחד מול עובדים פוטנציאלים.
מיתוג מוצלח מעביר את המסר הנכון, ומדגים כמה טוב לעבוד אצלכם, כמה מרתקת העבודה בחברה שלכם, וכמה מקדמים ומעצימים הערכים שאתם נותנים ללקוחות וגם לעובדים שלכם. 


מיתוג מעסיק מדויק יכול להשפיע לטובה על גיוס העובדים לחברה ולעודד מוטיבציה של עובדים טובים להישאר בחברה.


החיבור אל המותג מתחיל בבית

אנחנו חיים בעידן בו כמעט כל אחד או אחת חופשיים לבחור קריירה שתאתגר, תקדם ותלמד אותם. לכן חשוב לאנשים לחבור למותגים מבוססים בעלי מסרים ברורים. מהצד של החברה, מותג שיודע מהם הערכים שלו ומה עומד מאחורי התהליכים בתוכו, יכול להיות מדויק יותר גם בגיוס העובדים הנכונים עבורו.

תהליך מיתוג המעסיק מתחיל בהגדרת הערכים שהחברה רוצה לשדר. אלו יכולים להיות ערכים של שירותיות, חיבור אל הקהילה, ערך חברתי ותרומה לזולת ועוד. לא משנה מהם הערכים של החברה, אנחנו מגייסים את העובדים המתאימים לערכים אלו ומשדרים, בשפה המקצועית, את ערכי המותג.

החיבור אל המותג בא לידי ביטוי במעשים של העובדים – בהתנהלות הכללית שלהם, בהשכלה שלהם, באופן בו הם מציגים את עצמם, בתחומי העניין ואפילו בין כתלי הבית, כשהם מנהלים אורח חיים שתואם את ערכי המותג.

כך למשל בגוגל, מחפשים אנשים שיש להם זיקה מיידית לתחום האינטרנט, העובד האידיאלי הוא כזה שצריך ורוצה להישאר מעודכן, להכיר את סביבת האינטרנט ברמה הכי עמוקה שלה ולהביא ערך יצירתי ויזמי לתוך העבודה שלו. אותו עובד צריך להתעניין בנושאים טכנולוגיים כמו אפליקציות, אתרי אינטרנט, קידום ופרסום ברשת ועוד. בדרך כלל הוא יהיה אדם שחי ונושם אינטרנט גם לאחר שעות העבודה. העובדים של גוגל משדרים חדשנות אינטרנטית, בדיוק כמו שגוגל, החברה, משדרת.


מיתוג שמושך את העין, ימשוך גם עובדים

לאחר שזיהיתם את ערכי המותג, מגיע התהליך הגרפי, בו המהות של החברה תתורגם לכדי מוצר גרפי. התוצרים של התהליך הזה הם מגוונים: לוגו, קמפיין פרסומי, אתר או שפה עיצובית כללית עבור המותג.

מיתוג גרפי מוצלח הופך את החברה למוכרת בתחומה, לבולטת בשטח ובכך גם לנחשקת על ידי עובדים שרוצים לעבוד במקום הטוב ביותר בתחומם. שפה מוכרת, יציבה וברורה תמשוך אנשים שרוצים לפתח קריירה טובה בתחום. המיתוג הגרפי הוא חלק מהחבילה שיוצרת חברה מוכרת, בעלת מסרים מדויקים וחזות יציבה.

הודות למיתוג המעסיק, החברה הופכת להיות מקום שמנקז אליו אנשים יצירתיים, בעלי, שרוצים להצליח ולהוכיח שהם חלק מהמותג .עובדים אלו יהיו בעלי מוטיבציה להתפתח, לצמוח ולהצליח עם החברה ורצון להוכיח את עצמם. החיבור אל המותג הנכון הוא עניין של יוקרה מקצועית.


מיתוג הוא משמעותי בעולם תחרותי וגם גיוס עובדים מושפע מכך, בדיוק כמו מהלך שיווקי מול לקוחות.  

המסרים שאתם מעבירים החוצה באמצעות המיתוג שלכם, ישפיעו גם על איכות העובדים שתגייסו לחברה ועל ההתמקדות שלכם בעובדים בעלי תכונות מסוימות. מיתוג מוצלח יהפוך את החברה לנחשקת ובולטת יותר בתחומה – ובכך יאפשר לה לגייס את העובדים הכי טובים בתחום.


מעוניינים להצטרף לשירות של Cibus I Sodexo?  

להצעה שמתאימה בדיוק לכם חייגו עכשיו 5231*או לחצו כאן לפרטים נוספים. 


מעוניינים להצטרף לשירות של Cibus I Sodexo?  

להצעה שמתאימה בדיוק לכם חייגו עכשיו 5231 * או לחצו כאן לפרטים נוספים.